Frederik Thiele: Człowiek z misją

Praktycznie urodził się w okularach. Teraz Frederik Thiele postanowił dostarczyć stylowe okulary czytania bezpośrednio do progu konsumentów. Pomysł pojawił się w poważny sposób, gdy był w rogu swojego sklepu na lotnisku w Kopenhadze.

Początkowo wyobrażał sobie sprzedaż drogich okularów przeciwsłonecznych oczekiwanym podróżnikom pragnącym ostatecznego dodatku do swoich garderoby przed egzotycznym i drogim wakacją. Zamiast tego podróżni pośpiesznie weszli do jego sklepu z okularami przeciwsłonecznymi, desperacko szukając czegoś innego:

„Ludzie wpadli, by wziąć parę okularów do czytania. Często ustawiali się w kolejce, aby znaleźć niektóre z tych tanich okularów, takie jak te, o których zapomnieli w domu i których po prostu nie mogli żyć, aby cieszyć się wakacją. Skończyło się na sprzedaży tysięcy okularów do czytania, co całkowicie zaskoczyło nasze oczekiwania! Na początek nasze okulary czytania były ukryte w tylnym rogu sklepu ”, wyjaśnił Frederik.

Ostatecznie okulary czytania stanowiły połowę sklepu Frederika Thiele i stanowiły ogromną część całkowitych przychodów.


„To była dla mnie wielka niespodzianka, kiedy dowiedziałem się, jak niezwykłe było zapotrzebowanie na tanie okulary czytania! W tym czasie nigdy nie zastanawiałem się nad tym i szczerze po prostu miałem okulary do czytania na półkach, aby służyć jako suplementy okularów przeciwsłonecznych ” - przyznał.

Stado desperackich klientów lotnisk było otwarte dla Frederika. Chociaż już od dziesięcioleci pracował z okularami, nagle zauważył nową i lekko pomijaną niszę w branży.

„Następnie zacząłem analizować, które okulary czytania były łatwo dostępne na rynku, a potem zacząłem jeździć po kraju, aby zobaczyć wybór w różnych sklepach. Zastanawiałem się nad tym musieć być możliwe, aby zrobić to lepiej niż to. W branży detalicznej nie było absolutnie nikogo, kto troszczył się o te okulary czytania. ”

Zawsze okulary

Można powiedzieć, że Frederik Thieles urodził się za to! Jak może ujawnić jego nazwisko, Frederik urodził się w duńskim łańcuchu sklepów okularów „Thiele”, który po 200 latach istnienia jest najstarszym biznesem optycznym w Danii.

Przez wiele lat pracy w rodzinnym biznesie Frederik założył własną mniejszą sieć sklepów spektaklu o nazwie 3 Optik, który składał się z 6 sklepów, w których kilka z nich znajduje się na duńskim lotnisku. Pracując nad 3 Optik, który sprzedawał głównie wysokiej klasy szklanki, Frederik powoli rozszerzył swoje zainteresowanie szklankami czytania.


Frederik Thiele & Luksreaders

Frederik Thiele od 2018 r. Jest częścią Luxreaders, który w 2020 r. Założył drugą najlepszą nową firmę cyfrową przez duńską Izbę Handlową. Misją Luksreaders jest dostarczanie naszym klientom najwyższej jakości okularów do czytania bezpośrednio do ich domów, za tę samą cenę, co te, które kupiłbyś w supermarkecie lub w innych sklepach detalicznych.


Wielki potencjał

Niedawno eksplodował rynek okularów do czytania, a szklanki bez recepty są sprzedawane wszędzie, od supermarketów po wysokiej klasy sklepy modowe. Frederik Thiele zauważył, że większość sprzedanych okularów ma fatalną jakość i miała raczej wątpliwy design. Ogólna złej jakości i design, a także duża suma osób o tragicznej zależności od czytania okularów, zainspirowało go do rozpoczęcia podróży w 2017 roku.

„Jest to całkowicie surrealistyczne, gdy myślę o ilości sprzedawanych okularów! To nie tylko ludzie w Danii, którzy mają problemy z czytaniem, to problem globalny. Tylko w Europie, jest 400 milionów par okularów czytania. Niestety, większość, większość, większość, większość, większość, większość. Z tych tanich okularów są zarówno niskiej jakości, jak i po prostu brzydkie! ” wykrzykuje.

 

Poczuj się dobrze i dobrze wyglądaj

Wtedy Frederik Thiele skontaktował się ze swoim przyjacielem, inwestorem Thomasem Olsenem, aby dowiedzieć się, czy mogą zrewolucjonizować rynek. Chcieli zginać zasady kupowania okularów do czytania i stworzenia czegoś, co miało nienaganny projekt i jakość, a jednocześnie być przystępny.

Dzięki tym silnym wymaganiom szybko doszli do wniosku, że powinien to być sklep internetowy. W 2018 roku połączyli siły z dwoma nerdami e -commerce, Nicki i Alexander, i razem stworzyli markę LuxReaders - 100% cyfrowego sklepu spektaklu. Dzięki nowoczesnej technologii klienci mogą wypróbować okulary czytania za pomocą wirtualnego lustra i dowiedzieć się, które kształty i kolory najlepiej odpowiadają ich pragnieniom.

„Dokonaliśmy przełomu dzięki naszej technologii próbnej w relacjach, aby zapewnić klientom optymalne doświadczenie Didital. To było również dla nas celem dopasowania ceny normalnych okularów do czytania - w naszym WebSHop po prostu otrzymujesz znacznie lepszy produkt „Frederik Thiele wyjaśnia.

Pszczele aspekt jakości, Frederik Thiele i co. Próbowałem wymienić szeroki zakres stylów, co daje okulary różnymi wyglądami na różne okazje. W sortowania znajdziesz okulary na długi dzień ogrodnictwa, niektóre na uroczystości, a niektóre dla biura.

„Próbowaliśmy walczyć z pomysłem, że czytanie okularów jest sceną w twoim życiu. Wzięliśmy coś, co jest postrzegane jako raczej nie -seksowate i starali się, aby było stylowe. Ambicją było stworzenie czegoś, co jest wystarczająco dobre, aby zrobić coś dobrego, aby stworzyć Doświadczenie mniej skomplikowane po raz pierwszy nabywcy. Nie będziemy myśleć „cóż, są naprawdę całkiem fajne”, mówi Frederik.

Po trudnym starcie wygląda na to, że wizja Frereriksa w końcu się udaje. Dzisiaj LuxReaders sprzedaje swoje okulary online w ponad dziesięciu różnych krajach i są w stanie dostarczyć okulary bardzo szybko swoim klientom bez względu na ich lokalizację.

„To był naprawdę ciężki projekt, który mógłby skoczyć ze względu na wymagania utrzymywania obniżenia cen i kwoty do maksimum. publicznie. Osobiście uważam ogromne emocje w wykrywaniu okładek i okularów w mieście lub w telewizji. Nasza firma nieustannie dociera do nowych miejsc i jestem z tego bardzo dumny ”

 

Znajdź swoje okulary do czytania