Obsługa klienta

Cześć, jak możemy Ci pomóc?

Poniżej znajdziesz odpowiedź na najczęstsze pytania. Możesz również wypróbować nasz bot odpowiedzi w prawym rogu, aby znaleźć odpowiedzi na swoje pytania.

Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi, której szukałeś, możesz zostawić nam wiadomość. Odpowiadamy na twoje zapytanie tak szybko, jak to możliwe i nie później niż wewnątrz 24 godziny NA Regularne dni pracy.

Dostawa i zwroty

  • Ile kosztuje dostawa?

    Jeśli kupisz co najmniej 3 pary okularów, otrzymasz bezpłatną dostawę. Jeśli kupisz 1 lub 2 pary, dostawa kosztuje 5 €.

  • Czas dostawy?

    Jeśli zamówisz przed 14.00 w dzień pracy, Twoje zamówienie zostanie wysłane i wysłane tego samego dnia. Jeśli zamówisz po 14:00 lub w weekend, Twoje zamówienie zostanie wysłane i wysłane w następny dzień roboczy. Czas wysyłki różni się w zależności od kraju, ale zwykle wynosi 2-6 dni roboczych od dnia umiejscowienia zamówienia.

  • Darmowe zwroty?

    Zwróć nam swoje towary, a masz pełne zasady zwrotu. Po prostu użyj zamkniętego poślizgu powrotnego, który jestdarmowe i zawsze zawarte w pakiecie. Spakuj towary bezpiecznie w tym samym oryginalnym opakowaniu, w którym są one odbierane.

    Przeczytaj więcej o naszych bezpłatnych zwrotach tutaj

    Jednak następujące przypadki są zwolnione z bezpłatnych zwrotów:
    1. Jeśli kupiłeś kilka przedmiotów w zamówieniu i żałujesz tylko części zakupu, nie zwrócimy kosztów dostawy.

    Jeśli wybrałeś formularz dostawy, który jest droższy niż najtańsza forma dostawy, którą oferujemy, nie otrzymasz zwrotu dodatkowych kosztów. Zwrócimy kwotę bez nadmiernego opóźnienia, aw każdym razie w ciągu 14 dni od daty otrzymania powiadomienia zwrotu.

  • Jak zwrócić swoje zamówienie?

    Właściwie opakuj elementy z powrotem do oryginalnego opakowania, w którym przybyły i bezpiecznie je uszczelnij. Towary muszą zostać zwrócone w tym samym opakowaniu, w którym zostały dostarczone. Następnie zaznaczasz załączoną etykietę powrotną na opakowaniu i ręcznie w opakowaniu z Freight/Cargo Properterem używanym w związku z dostawą pakietu (za pośrednictwem Royal Mail pod adresem Twój lokalny urząd poczty Royal Mail).

    Zauważ, że przesyłka powrotna jest bezpłatna tylko wtedy, gdy korzystasz z załączonej etykiety powrotnej LuxReader. Automatycznie otrzymasz wiadomość e -mail, gdy zarejestrujemy Twój zwrot w naszym magazynie. Płatność na koncie bankowym może potrwać do 30 dni od dnia zwrotu pakietu. Następnie płacimy cenę zakupu za formę płatności używanej wcześniej.

  • Jak wymienić swoje zamówienie?

    Jeśli chcesz wymienić niektóre zakupione produkty, musisz po prostu zwrócić produkty z powrotem do naszego magazynu, które chcesz wymienić.

    Wszystko, co musisz zrobić, to:
    1. Spakuj produkty, które chcesz wymienić w oryginalnym opakowaniu.
    2. Następnie wypełnij etykietę powrotną swoim numerem zamówienia i przyklej ją do pakietu.
    3. Przekształć go do usługi pocztowej, która dostarczyła pakiet (Royal Mail).

    Kiedy otrzymamy pakiet w naszym magazynie, otrzymasz pieniądze - to zwrot pieniędzy, których używasz do zakupu produktów, które chcesz wymienić. Teraz wszystko, co musisz zrobić, to odkupić nowe modele, które chcesz.

    Zanim to zrobisz, skontaktuj się z naszą obsługą klienta, aby uzyskać tę samą jednostkę cenową, jeśli zamówiłeś 3 pary i wymieniasz tylko 1 lub 2 z tych par.
    Jeśli wymieniasz wszystkie 3 pary, po prostu zwróć je, otrzymaj zwrot pieniędzy i odkup, co chcesz.

  • Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy?

    Kiedy zwrócisz z nami produkt, zwrócimy wszystkie płatności otrzymane od Ciebie, a także wszelkie opłaty za dostawę. Automatycznie otrzymasz wiadomość e -mail, gdy zarejestrujemy Twój zwrot w naszym magazynie. Następnie płacimy cenę zakupu za formę zużytej płatności. Zastosowanie pieniędzy na koncie bankowym może potrwać do 30 dni, ponieważ należy uwzględnić czas dostawy i rejestrację magazynową, a także konsekwencje pandemii.

    Jednak nasza polityka bezpłatnych zwrotów nie ma zastosowania w następujących przypadkach:

    1. Jeśli kupiłeś kilka przedmiotów w zamówieniu i żałujesz tylko części zakupu, nie zwrócimy kosztów dostawy.


    2. Jeśli wybrałeś formularz dostawy, który jest droższy niż tańsza forma dostawy, którą oferujemy, nie otrzymasz zwrotu dodatkowych kosztów. Zwrócimy kwotę bez nadmiernego opóźnienia, aw każdym razie w ciągu 30 dni od daty otrzymania powiadomienia zwrotu.

Moje zamówienie

  • Czy moje zamówienie zostało wysłane?

    Gdy tylko zamówienie zostanie wysłane z naszego magazynu, otrzymasz potwierdzenie e -maila. E -mail zawiera numer śledzenia. Ten numer śledzenia nie będzie aktywny, dopóki kurier nie będzie śledzi pierwszej akcji. Może to być najpierw wieczorem lub wcześnie następnego ranka.

  • Czy mogę śledzić moje zamówienie?

    Tak. Gdy tylko zamówienie zostanie wysłane z naszego magazynu, otrzymasz potwierdzenie e -maila. E -mail zawiera numer śledzenia. Ten numer śledzenia nie będzie aktywny, dopóki kurier nie będzie śledzi pierwszej akcji. Najprawdopodobniej będzie to wieczorem lub wcześnie następnego dnia rano. Wysyłamy paczki jako listy śledzone do niektórych obszarów. Jeśli Twoja paczka jest listem śledzonym, numer śledzenia nie wyświetli żadnego ruchu.

  • Czy mogę anulować zamówienie?

    Niestety nie. W celu szybkiej dostawy zaczynamy przetwarzać Twoje zamówienie po jego otrzymaniu. Jeśli nie chcesz już mieć przedmiotów (ów), zalecamy skorzystanie z naszych bezpłatnych zwrotów po otrzymaniu paczki.Przeczytaj więcej o naszych bezpłatnych zwrotach tutaj.

  • Czy mogę zmodyfikować moje zamówienie po jego złożeniu?

    Niestety nie. Ze względu na nasze starania, aby zapewnić, że zamówienie otrzymasz zamówienie tak szybko i dokładnie, jak to możliwe, nie jesteśmy w stanie anulować ani zmodyfikować zamówienia po jego złożeniu.

  • Wpisałem niewłaściwy adres, co powinienem zrobić?

    Jeśli wpisałeś swój adres nieprawidłowo, musisz skontaktować się z naszą obsługą klienta tak szybko, jak to możliwe. Są dostępne pod adresemhi@luxreaders.com W dni powszednie.

    Jeśli to możliwe, od razu zmienimy adres w zamówieniu.

    Jeśli zamówienie już się przeszło i nie można zmienić adresu dostawy w Twoim zamówieniu, znajdziemy inne rozwiązanie!

  • Otrzymałem niewłaściwe zamówienie?

    Jeśli otrzymałeś niewłaściwy produkt w swoim zamówieniu, musisz po prostu zwrócić pakiet z powrotem w jego oryginalnym opakowaniu, korzystając z etykiety Return.

    W etykiecie powrotnej po prostu napisz numer zamówienia, ponieważ ułatwia nam przetwarzanie. Musisz zwrócić pakiet do tej samej usługi pocztowej, która przede wszystkim dostarczyła go.

    Po zwróceniu pakietu po prostu skontaktuj się z naszą obsługą klienta i powiedz im, który produkt pierwotnie zamówiłeś z numerem zamówienia, abyśmy mogli zapewnić ci kod rabatowy, jeśli kupiłeś 3 pary i wymieniać jedną niepoprawną parę.

Zapłata

  • Jakie rodzaje płatności karty akceptujesz?

    Akceptujemy te karty kredytowe i debetowe:
    Visa, MasterCard, Visa Electron, Maestro Credit and Debet Card.

  • Kiedy zostanę obciążony?

    Po złożeniu zamówienia Twoja karta zostanie autoryzowana, a otrzymasz wiadomość e -mail potwierdzającą, że zamówienie zostało pomyślnie złożone. Płatność zostanie po raz pierwszy pobrana po wysłaniu Twojego zamówienia i wysłania go z naszego magazynu.


    Jeśli Twoja karta nie zostanie autoryzowana- płatność nie zostanie pobrana i zostaniesz natychmiast powiadomiony na ekranie, że płatność nie powiodła się. Należy pamiętać, że nawet jeśli płatność jest nieautoryzowana, niektórzy emitenci kart mogą nadal mieć rezerwę pieniędzy na płatność, co oznacza, że ​​nie będziesz w stanie uzyskać dostępu do tej kwoty pieniędzy na chwilę.

Rozmiar, modele i dioptery

  • Które rozmiary są dostępne?

    Nasze okulary są dostępne w różnych rozmiarach. Większość naszych okularów jest uniwersalna, aby zaspokoić większość, jeśli są one oznaczone „szerokim” lub „wąskim”, co oznacza inne dopasowanie w stosunku do stylu modelu. Pojedynczy model nie zawsze jest dostępny w wielu rozmiarach, ponieważ nie są to „rozmiary”, ale wskazania dotyczące stylu i dopasowania okularów. Pojawi się na produkcie tutaj w sklepie internetowym, jeśli okulary są szczególnie wąskie lub szerokie.

    Kiedy wybrałeś żądane okulary w sklepie internetowym, możesz przewinąć w dół, aby zobaczyć dokładne pomiary.

    Jeśli nie możesz znaleźć odpowiedniego rozmiaru specyfikacji, którą chcesz kupić, musimy poinformować, że są one niestety wyprzedane.

    Dostarczamy również tylko okulary, które zawierająpojedynczy Soczewki wizji, które korygują tylko jeden rodzaj widzenia w obu soczewkach.

  • Czy twoje okulary są unisex?

    Wszystkie nasze okulary są zaprojektowane jako unisex, aby równie zaspokoić zarówno męskie, jak i żeńskie rysy twarzy. Jednak po przeglądaniu naszej strony internetowej zauważysz, że często oddzielamy nasze okulary podczas prezentacji okularów mężczyzn i kobiet. Robimy to tylko po to, aby pokazać najlepiej sprzedające się produkty według płci, aby zaoferować bardziej spersonalizowane wrażenia użytkownika.

  • Które kombinacje wielkości i diopterów są dostępne?

    Istnieje wiele różnych kombinacji modeli, rozmiarów i mocnych stron. Nie zawsze mamy dokładne okulary, których szukasz. Czasami może to być dlatego, że okulary są wyprzedane, w innych przypadkach jest to dlatego, że pożądane dopasowanie nie istnieje w naszym zakresie produktów.

    Zawsze możesz skontaktować się z naszą obsługą klienta w sprawie prośby.

  • Kiedy przedmioty są w stanie zapasowego?

    Często może być trudno powiedzieć, kiedy określona para okularów wróci do magazynu. Staramy się zawsze utrzymywać nasze zapasy w Max lub przynajmniej tak szybko, jak to możliwe.

    Dopóki żądane okulary nie wrócą do magazynu, możesz na bieżąco informować o naszychStrona kolekcji.

  • Czy można dostosować okulary?

    Wszystkie nasze okulary mają do nich przymocowane elastyczne zawiasy, aby zapewnić idealne dopasowanie.

    Jeśli elastyczne zawiasy nadal nie pasują dobrze, możesz nieco dostosować ramki, zginając je bez użycia zbyt dużej siły.

Skontaktuj się z nami

  • E-mail

    Nie znalazłeś odpowiedzi, której szukasz? Wyślij do nas wiadomość e -mail na poniższy e -mail:

    hi@luxreaders.com

    Dołącz numer zamówienia podczas kontaktowania się z naszą obsługą klienta.

    Odpowiadamy na twoje zapytanie tak szybko, jak to możliwe i nie później niż wewnątrz 24 godziny w normalne dni powszednie.

Nasza obietnica

Gwarantowane 100% szczęścia

Gwarancja szczęścia zapewnia, że ​​zrobimy to, abyś był zadowolony ze swoich luksusów. Jeśli twoje okulary nie pasują, pomożemy Ci wrócić za darmo lub wymienić je. Jeśli twoje okulary pękają lub stracisz śrubę, wymienimy je. Co trzeba. Brak pytań. Po prostu się do nas. Jesteśmy tu dla Ciebie.