Obsługa klienta

Często zadawane pytania

hi@luxreaders.pl
Prosimy o dołączenie numeru zamówienia przy kontaktowaniu się z obsługą klienta

Czas odpowiedzi w ciągu 48h
w regularne dni robocze

Dostawa i zwrot

  • Ile kosztuje dostawa?

    Przy zakupie 3 par okularów otrzymasz darmową dostawę. Kiedy zdecydujesz się na 1 lub 2 pary, koszt dostawy wynosi 19 zł. 

  • Czas dostawy?

    Przy złożeniu zamówienia przed godziną 14:00 w dni robocze twoje zamówienie zostanie przygotowane i wysłane tego samego dnia. Przy zamówieniach po godzinie 14:00 czy podczas weekendu, zamówienie zostanie wysłane następnego dnia roboczego. Czas dostawy może się różnić w różnych krajach lecz czas dostawy średnio trwa 3 do 6 dni od dnia złożenia zamówienia. Należy pamiętać, że pandemia COVID-19 może wpłynąć na czas dostawy, co może wydłużyć dostawę o dodatkowe dni. 

  • Darmowy zwrot?

    Zwrot towaru do nas jest bezpłatny i masz do tego pełne prawo. Wystarczy skorzystać z załączonej w opakowaniu etykiety zwrotnej, która jest z góry opłacona i zawsze znajduje się w opakowaniu. Bezpiecznie zapakuj towary w to samo oryginalne opakowanie, w jakim zostały dostarczone i naklej dołączoną etykietę zwrotną.

    Czytaj więcej o polityce zwrotów tutaj

    Jeśli postanowisz zwrócić produkt, my zwrócimy wszelkie koszty związane z płatnością. Jednakże, nie tyczy się to poniższych sytuacji:
    1. Jeżeli zamówiono więcej produktów, lecz tylko chcesz zwrócić część swojego zamówienia, w tym przypadku nie oddajemy za przesyłkę. 

    2. Jeżeli wybrano droższą formę dostawy niż najtańsza proponowana, dodatkowy koszt nie zostanie zwrócony.

  • Nie otrzymałem(-am) etykiety zwrotnej ?

    Jeśli nie otrzymałeś etykiety zwrotnej wraz z zamówieniem, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta. Z łatwością możemy wysłać Ci nową opłaconą z góry etykietę zwrotną, którą wystarczy wydrukować.

    Nasza obsługa klienta jest dostępna pod adresem email  hi@luxreaders.pl.

  • Jak mogę zwrócić zamówienie?

    Włóż dobrze zapakowany produkt do oryginalnie otrzymanego opakowania i zamknij szczelnie. Product musi być zwrócony w tym samym oryginalnym opakowaniu u jakim został dostarczony. Na opakowanie naklej etykietę zwrotną dołączoną do opakowania wraz z dostawą.

    Darmowy zwrot jest jedynie możliwy przy załączeniu Luxreaders etykiety zwrotnej. Zostaniesz automatycznie powiadomiony gdy zwrot zostanie zarejestrowany w systemie w naszym magazynie. Następnie zwrócimy kwotę zakupu zgodnie z podanym wcześniej środkiem płatności. Cały proces może zająć do 30 dni w zależności jak szybko paczka zostanie dostarczona do naszego magazynu. 

  • Jak mogę wymienić moje zamówienie?

    Jeśli chcesz wymienić niektóre zakupione produkty, wystarczy po prostu odesłać do nas produkty, które chcesz wymienić.

    Wszystko co musisz zrobić to:
    1. Okulary, które chcesz wymienić, należy zapakować w oryginalne opakowanie.
    2. Następnie wypełnić etykietę zwrotną numerem zamówienia i przykleić ją na opakowaniu. 
    3. Następnie przekazać go firmie pocztowej, która dostarczyła Ci paczkę (Poczta Polska).

    Gdy otrzymamy paczkę w naszym magazynie, otrzymasz zwrot pieniędzy za produkty, które chcesz wymienić. Jedyne co musisz zrobić to zamówić nowe pary okularów, które Cię interesują.

    Wcześniej skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta, aby uzyskać taką samą cenę jednostkową, jak przy zamówieniu 3 par.  
    Jeśli wymieniasz 3 pary, po prostu odeślij je do nas, otrzymaj zwrot i kup nowe pary.  

  • Kiedy otrzymam zwrot?

    Po wysłaniu produktów do nas, zwrócimy należną kwotę wraz z kosztami dostawy. Automatycznie otrzymasz wiadomość na skrzynkę pocztową, kiedy zarejestrujemy Twoją paczkę w naszym magazynie. Wtedy zwracamy należną kwotę na formę płatności przez Ciebie wybraną przy zakupie. Cały proces może zająć do 30 dni.    

    Jednakże nasza polityka pełnego zwrotu kosztów nie tyczy się w poniższych sytuacjach:

    1. Jeżeli zamówiono więcej produktów, lecz tylko chcesz zwrócić część swojego zamówienia, w tym przypadku nie oddajemy za przesyłkę. 


    2. Jeżeli wybrano droższą formę dostawy niż najtańsza proponowana, dodatkowy koszt nie zostanie zwrócony. Kiedy otrzymamy zwrot produktu do magazynu, zwrócimy wszelkie koszty w czasie jak najkrótszym.  

Moje zamówienie

  • Czy moje zamówienie zostało wysłane?

    Gdy tylko zamówienie zostanie wysłane otrzymasz wiadomość potwierdzającą e-mailem. Wiadomość będzie zawierać numer śledzenia. Ten numer nie będzie aktywny dopóki kurier nie zeskanuje paczki przy odbiorze. Może to być wieczorem lub wcześnie rano następnego dnia. 

  • Czy mogę śledzić moje zamówienie?

    Tak. Gdy paczka zostanie wysłana otrzymasz wiadomość z numerem śledzenia na e-mail, który pozwoli na śledzenie paczki. Numer nie będzie aktywny dopóki kurier nie zeskanuje paczki przy odbiorze.

  • Czy mogę anulować moje zamówienie?

    Niestety nie. Aby dostarczyć towar jak najszybciej rozpoczynamy przetwarzanie zamówienia już po jego otrzymaniu, co oznacza że nie można anulować zamówienia, które już zostało złożone. Zalecamy po otrzymaniu paczki do skorzystania z naszego bezpłatnego zwrotu.  Czytaj więcej o darmowym zwrocie tutaj.

  • Czy mogę zmienić zamówienie po jego złożeniu?

    Nie. Ze względu na nasze starania, by dostarczyć zamówienie tak szybko jak to możliwe, nie możemy anulować ani zmodyfikować Twojego zamówienia po jego złożeniu.

  • Co zrobić przy wpisaniu złego adresu?

    Jeśli błędnie wpisałeś swój adres, musisz jak najszybciej skontaktować się z naszym działem obsługi klienta pod adresem hi@luxreaders.pl

    Jeśli to możliwe, od razu zmienimy adres na zamówieniu.

    Jeśli zmiana adresu dostawy w zamówieniu nie jest możliwa, znajdziemy inne rozwiązanie!

  • Otrzymałem(-am) złe zamówienie?

    Jeśli otrzymałeś niewłaściwy produkt w swoim zamówieniu, wystarczy odesłać paczkę do nas w oryginalnym opakowaniu, korzystając z opłaconej z góry etykiety zwrotnej.

    Na etykiecie zwrotnej wystarczy wpisać numer zamówienia, co ułatwi nam przetwarzanie. Musisz zwrócić paczkę do tej samej firmy przewozowej, która ją dostarczyła.

    Po zwrocie paczki skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta i powiedz, jaki produkt zamówiłeś wraz z numerem zamówienia byśmy mogli dać Ci kod rabatowy by uzyskać cenę jednostkową jak przy zakupie 3 par jeśli wymieniasz jedną z par.

Płatność

  • Jakie typy kart są akceptowane?

    Akceptujemy te typy kart:
    Visa, MasterCard, Visa Electron, Maestro kredytowa i debetowa. 

  • Kiedy zostanie pobrana płatność?

    Po złożeniu zamówienia karta zostanie autoryzowana i otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem, że zamówienie zostało pomyślnie złożone. Płatność zostanie pobrana dopiero gdy wyślemy Twoje zamówienie z naszego magazynu.


    Jeśli Twoja karta nie jest autoryzowana, płatność nie zostanie pobrana, a na ekranie natychmiast otrzymasz powiadomienie, że płatność nie powiodła się. Pamiętaj, że nawet jeśli płatność nie jest autoryzowana, niektórzy wydawcy kart mogą nadal rezerwować pieniądze, co oznacza, że ​​przez pewien czas nie będziesz mieć dostępu do tej kwoty.

Rozmiary, modele i dioptrie

  • Jakie rozmiary są dostępne?

    Nasze okulary dostępne są w różnych rozmiarach "wąskie", "średnie", "szerokie". Większość naszych modeli jest zaprojektowana w średnich rozmiarach, jednak mamy dostępne modele które mają wąski lub szerszy design zależnie od potrzeb. 

    Po wybraniu pożądanej pary okularów w sklepie internetowym możesz przewinąć w dół, aby zobaczyć ich dokładne pomiary.

    Dostarczamy również tylko okulary zawierające soczewki jednoogniskowe, które korygują tylko jeden rodzaj widzenia w obu soczewkach.

  • Czy wasze okulary są unisex?

    Nasze okulary są całkowicie unisex i są zaprojektowane tak, aby idealnie pasowały zarówno do męskich, jak i żeńskich rysów twarzy. Jednak przeglądając naszą stronę internetową, zauważysz, że często dzielimy nasze okulary na męskie i damskie. Robimy to tylko po to, aby pokazać najlepiej sprzedające się produkty według płci, oferując w ten sposób lepsze wrażenia użytkownika.