Przedłużony okres zwrotu
Szczęśliwi klienci to nasz priorytet. Ważne jest dla nas, aby nasi klienci byli zadowoleni ze swoich okularów, dlatego niedawno wydłużyliśmy okres zwrotu do 100 dni. Od teraz nasza polityka pozwala na ponowne rozważenie zakupu i zwrot dowolnego przedmiotu całkowicie za darmo, bez konieczności podawania przyczyny.
3 kroki do zwrotu paczki
1. Przygotuj paczkę: Wyjmij z wnętrza paczki opłaconą z góry etykietę zwrotną* i dołącz ją do paczki. Napisz numer zamówienia na etykiecie zwrotnej tak, aby był widoczny. Umieść przedmioty** w pudełku, najlepiej oryginalnym***.
2. Wyślij paczkę - my za nią płacimy: Dostarcz swoją paczkę Luxreaders do lokalnego urzędu pocztowego i wyślij ją do nas. Bez obaw - pokryjemy koszty wysyłki.
3. Otrzymać zwrot pieniędzy: Jak tylko otrzymamy Twój zwrócony produkt w naszym magazynie, zwrócimy Ci kwotę w ciągu 14 dni.
Przewodnik po wymianie paczki w 4 krokach
Uwaga: Zwrot produktów jest zawsze bezpłatny przy użyciu przedpłaconej etykiety zwrotnej Luxreaders. Jednakże wymiana może wiązać się z dodatkowymi kosztami dostawy.
Nasze wymiany są łatwe do wykonania! Wystarczy postępować zgodnie z poniższą instrukcją:
1. Opakowanie produktu: Proszę zapakować produkty, najlepiej, w oryginalne opakowanie. Napisz numer zamówienia na przedpłaconej etykiecie zwrotnej i dołącz do paczki.
2. Wypełnij etykiety: Na etykiecie zwrotnej napisz numer zamówienia.
3. Dostarczyć paczkę: Dostarcz paczkę do najbliższego paczkomatu lub urzędu pocztowego.
4. Ponowne zamówienie: Żądane okulary należy ponownie zamówić za pośrednictwem naszej strony internetowej. Aby uzyskać taką samą cenę jednostkową jak przy pierwotnym zamówieniu z 3 parami, należy skontaktować się z naszym działem obsługi klienta pod adresem hi@luxreaders.com podając numer zamówienia oraz ilość zwróconych par. Otrzymasz kod rabatowy, dzięki któremu będziesz mógł złożyć nowe zamówienie w takiej samej cenie jednostkowej jak przy zamówieniu z 3 parami*.
Jak tylko otrzymamy paczkę zwrotną, płatność zostanie zwrócona na użytą metodę płatności.
*Koszty przesyłki w przypadku zwrotów pokrywane są tylko przy zakupie 3 par okularów. Ponadto przy wymianie produktów z powodu ponownej dostawy mogą wystąpić dodatkowe koszty wysyłki.
Ważne informacje
* Nasza etykieta jest międzynarodową akceptowaną etykietą zwrotną. Powodem, dla którego nie ma na niej kodu kreskowego jest to, że odbiorca, w tym przypadku Luxreaders, płaci za wysyłkę zaraz po otrzymaniu paczki. Dlatego NIE musisz płacić żadnych opłat za wysyłkę.
** Przedmioty dostarczone w osobnych paczkach muszą być zwrócone osobno. Pamiętaj, aby umieścić przedmiot w jego prawidłowym pudełku, w przeciwnym razie czas otrzymania zwrotu może się wydłużyć.
*** Pamiętaj, aby na etykiecie zwrotnej na pudełku napisać numer zamówienia, tak aby był widoczny.