Niniejsze Warunki handlu i dostawy są używane w produktach kupowanych na stronie www.luxreaders.com. Aby robić zakupy na LuxReaders.com, musisz mieć co najmniej 18 lat i mieć ważną kartę debetową zaakceptowaną przez Luksreaders. LuxReaders.com jest własnością LuxReaders APS (DK38454749).

Robiąc zakupy na LuxReaders.com, akceptujesz te warunki i dlatego musisz przejrzeć warunki przed zamówieniem. Ponieważ LuksReaders mogą od czasu do czasu zmieniać te warunki, powinieneś czytać warunki za każdym razem, gdy robisz zakupy na LuxReaders.com. Warunki zostały ostatnio zaktualizowane 6 stycznia 2021 r.


Płatność i dostawa

Akceptujemy płatność przez Visa, MasterCard i PayPal. Kwota zostanie naliczona po wysłaniu produktu.

Podczas wyboru opcji dostawy zawsze będziesz mógł zobaczyć całkowite koszty wysyłki. Można je zobaczyć na naszej kasie, gdy wybierasz opcję dostawy. Nasze czasy dostawy różnią się od kilku dni do tygodnia po złożeniu zamówienia, jednak pandemia Covid-19 może spowodować opóźnienia pocztowe do 21 dni.


Prawo do anulowania

Masz prawo anulować zakup bez przyczyny w ciągu 100 dni. Jeśli kupiłeś więcej niż jeden produkt w zamówieniu, możesz anulować zakup niektórych lub wszystkich produktów. Przeczytaj poniżej o zwrot kosztów wysyłki za anulowanie.

Okres anulowania wygasa 100 dni po dniu otrzymania produktu. Jeśli zamówiłeś kilka produktów w jednym zamówieniu i nie jesteśmy w stanie dostarczyć produktów w tym samym czasie, okres anulowania trwa od dnia otrzymania ostatniego produktu. Jeśli dzień wygaśnięcia to święto lub dzień weekendowy, zostanie przedłużony do następnego dnia powszednie.

Musisz się z nami skontaktować, aby anulować. Możesz wysłać do nas list w LuxReaders APS, c/o Milcom A/s, Hørmarken 7, 3520 Farum, Dania, w której ogłoszono życzenie anulowania lub możesz wysłać wiadomość e-mail do hi@luxreaders.com.

Okres anulowania polega na tym, czy wysłałeś zawiadomienie o anulowaniu przed upływem okresu anulowania.

Nie możesz anulować, po prostu odmawiając otrzymania produktu lub nie odbierając go bez informowania luksusowych o pragnieniu anulowania zakupu.

Jeśli anulujesz zakup produktu, musisz wysłać produkt z powrotem do nas w LuxReaders APS, c/o Milcom A/s, Hørmarken 7, 3520 Farum, Dania bez niepotrzebnego opóźnienia nie później niż 14 dni po poinformowaniu nas, że chcesz Aby anulować inaczej, możesz znieść koszty zwrotu produktu. Okres jest szanowany, jeśli zwrócisz produkty przed wygaśnięciem 100 dni.

Produkty nie można wysłać na C.O.D. lub bez dostawy. Jesteś obciążony zwrotem produktu.


Zwrot do anulowania

Po anulowaniu zwrócimy Ci wszystkie płatności, w tym koszty wysyłki. Jednak nie ma to dotyczy w następującym przypadku: jeśli kupiłeś kilka produktów w zamówieniu i anuluj tylko część zakupu, nie zwrócimy kosztów wysyłki.

Jeśli wybrałeś opcję dostawy, która jest droższa niż najtańsza opcja, którą oferujemy, nie zwrócimy dodatkowych kosztów. Zwracamy kwotę bez niepotrzebnego opóźnienia i co najwyżej potrwa do 30 dni, zanim zwrot zwrotu odzwierciedla, ponieważ od dnia, w którym otrzymamy powiadomienie o anulowaniu/zwrotach. Nasz magazyn musi najpierw otrzymać produkt, który ma zostać zwrócony, a gdy magazyn zarejestrował produkt, płatność zwrotu zostanie dokonana na zastosowaną oryginalną metodę płatności.

Możemy wydać zwrot pieniędzy tylko po otrzymaniu zwrotu produktów lub wysłałeś wymaganą dokumentację zwrotu.

O ile wyraźnie nie zgodziłeś się na coś innego, zawsze zapłacimy zwrot za tę samą metodę płatności, którą użyłeś podczas oryginalnej transakcji. W każdym razie nie zostaniesz nałożony w żadną formę opłat w wyniku zwrotu pieniędzy.


Skarga

Jeśli zakupiony przedmiot ma wady - np. Wady materiałowe lub produkcyjne - obowiązuje prawo sprzedaży. Możesz narzekać na niedociągnięcia produktu w ciągu 24 miesięcy od porodu, skontaktując się z nami za pomocą hi@luxreaders.com.

Prosimy o zwięzłe oświecenie nas z jak najwięcej szczegółów problemu. Nie jest to wymagane, ale ułatwia zlokalizowanie błędu i minimalizowanie czasu spędzonego na przetwarzaniu skargi.

Jeżeli skarga jest uzasadniona, a wady nie można złagodzić bez zwracania produktu, zwrócimy niezbędne koszty wysyłki. Pamiętaj, że produkt zawsze należy wysłać w odpowiednim opakowaniu i że powinieneś otrzymać paragon do wysyłki. Zachowaj rachunki pocztowe, w tym informacje na temat kosztów wysyłki i być może liczba toru i trasy. Koszty zwrotu i zwrotu produktu