Niniejsze warunki handlu i dostawy obowiązują w przypadku produktów zakupionych na stronie www.luxreaders.pl. Aby kupować na Luxreaders.pl, musisz mieć co najmniej 18 lat i posiadać ważną kartę płatniczą akceptowaną przez Luxreaders. Luxreaders.pl jest własnością Luxreaders ApS, CVR 38454749.

Robiąc zakupy na Luxreaders.pl, akceptujesz te warunki i dlatego jesteś zobowiązany do zapoznania się z nimi przed złożeniem zamówienia. Luxreaders może od czasu do czasu zmieniać te warunki, dlatego należy je czytać za każdym razem, gdy robisz zakupy w Luxreaders.pl. Warunki zostały ostatnio zaktualizowane 6 stycznia 2021r.

 

Płatność i dostawa

Akceptujemy płatności za pomocą Visa, Visa Electron, MasterCard, Maestro, oraz używamy metod Przelewy24 i Paypal. Kwota zostanie naliczona po wysłaniu produktu. 

Ceny podane są w polskich złotówkach. Do ceny doliczona zostanie cena za przesyłkę w zależności od wybranej formy dostawy na końcu procesu zamówienia. Czas dostawy zajmuje średnio od 2-6 dni roboczych po otrzymaniu potwierdzenia zamówienia. Jednaże z powodu pandemii COVID proces dostawy może się wydłużyć. Luxreaders zastrzega sobie prawo do czasu dostawy w przypadku siły wyższej. 

 

Prawo do rezygnacji 

Nie posiadamy możliwości rezygnacji z zamówienia, ponieważ staramy się wysyłać nasze paczki jak naszybciej to możliwe. Jednak masz prawo do zwrotu zakupu bez podania przyczyny. Jeśli kupiłeś więcej niż jeden produkt w zamówieniu, możesz zwrócić niektóre lub wszystkie produkty. Przeczytaj poniżej o zwrocie kosztów wysyłki w przypadku zwrotu.

W celu zwrotu po prostu zapakuj paczkę w orginalne opakowanie i odeślij do nas. Możesz się z nami skontaktować, aby zapytać o pomoc przy zwrocie. Możesz wysłać do nas list na Luxreaders ApS, pod adresem Milcom A / S, Hørmarken 7, 3520 Farum, Dania lub wysłać wiadomość e-mail na adres hi@luxreaders.pl.

Nie możesz dokonać anulowania zakupu, po prostu odmawiając otrzymania produktu lub nie odbierając go bez poinformowania Luxreaders o chęci anulowania i zwrotu zakupu.

Jeśli postanowisz zwrócić zakupiony produktu, musisz go przesłać do nas Luxreaders ApS, pod adresem Milcom A/S, Hørmarken 7, 3520 Farum. Do opakowania dołączona jest etykieta zwrotna, którą wystarczy przykleić na oryginalne pudełko w jakim otrzymano produkt i odesłać.

 

Zwrot kosztów przy rezygnacji

Po odesłaniu zamówienia i otrzymaniu go w magazynie, zwracamy wszystkie płatności, w tym koszty wysyłki. Nie dotyczy to jednak następującego przypadku: Jeśli kupiłeś kilka produktów w zamówieniu i anulujesz tylko część swojego zakupu, nie zwrócimy kosztów wysyłki.

Jeśli wybrałeś opcję dostawy, która jest droższa niż najtańsza opcja, którą oferujemy, nie zwracamy dodatkowych kosztów. Zwracamy kwotę bez zbędnej zwłoki, w czasie maksymalnie do 30 dni od dnia wysłania zwróconych przez Ciebie do nas produktów.

Zwrotu pieniędzy dokonamy przy użyciu tych samych środków płatności, które zostały użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie uzgodniono inaczej. W każdym przypadku nie zostaniesz obciążony żadnymi opłatami w wyniku zwrotu.

 

Testowanie produktu i opakowania

Ponosisz odpowiedzialność za ewentualne pogorszenie jakości towaru, które spowodowane jest korzystaniem z towaru w sposób inny niż przeznaczony. Możesz w normalny sposób przetestować produkt, tak jak masz możliwość w sklepie. Jednak jeśli został on użyty w sposób, który nie jest dozwolony, co doprowadziło do uszkodzenia i wartość produktu została pogorszona, możesz się spodziewać, że odliczymy kwotę związaną z naprawą produktu.

Powinieneś także upewnić się, że przedmiot jest bezpiecznie zapakowany podczas zwrotu. Ponosisz ryzyko związane z przesyłką/towarem, dopóki jej nie otrzymamy. Dlatego zachowaj pokwitowanie pocztowe i ewentualnie numer śledzenia.

 

Skargi i reklamacje

Jeśli zakupiony produkt ma wady - np. wady materiałowe lub produkcyjne - obowiązują duńskie przepisy dotyczące sprzedaży. Reklamacje dotyczące wad produktu można złożyć w ciągu 24 miesięcy od daty dostawy, kontaktując się z nami za pośrednictwem emaila hi@luxreaders.pl.

Prosimy o jak najdokładniejsze wyjaśnienie, na czym polega problem. Nie jest to wymagane, ale ułatwia zlokalizowanie błędu i zminimalizowanie czasu przetwarzania reklamacji.

Jeśli reklamacja jest uzasadniona, a wady nie można usunąć bez zwrotu produktu, zwrócimy uzasadnione koszty wysyłki. Pamiętaj, że produkt zawsze musi być wysyłany w odpowiednim opakowaniu i że powinieneś otrzymać pokwitowanie wysyłki. Zachowaj pokwitowania pocztowe, w tym informacje o kosztach wysyłki i ewentualnie numer śledzenia.